Moab - Maxican Hat -Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu Moab - Maxican Hat -Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu

Moab - Maxican Hat -Lake Powell

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Fam.

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Page

Twee dagen geen internet dus nu weer een update. Na Richfield zijn we naar Arches geweest. Een park met vele arches. Het was een warme dag en om de arches goed te bekijken was vaak een korte wandeling nodig. Overal waar we kwamen werd gewaarschuwd om pp een hoeveelheid van 4 liter water per dag mee te nemen!

Het was een prachtig park waar we heel wat uurtjes zijn geweest. Hierna naar Moab under canvas, waar een safaritent voor ons klaar stond. Geen stroom, geen wifi. Haha, de dobbelstenen waren gelukkig mee. Wc cabines op kleine afstand, echt kamperen. Maar ook heerlijk de rust. Lekker genieten van wegschietende konijnen en muizen.

Volgende dag vroeg op en eerst naarCanyonlands. Wel al wat regen en thunderstorms. Daarna door naar Mexican Hat. Onze accomodatie was een nog werkende tradingpost. De lucht boven monument valley leek opgeklaard dus daar einde middag toch naartoe. Halverwege het park begon het ersteeds dreigender uit te zien. We zitten in thunderstormseizoen en deze ontstaan plots. De wegen zijn onverhard en omdat we bang waren voor modderwegen hebben we de rit snel afgemaakt. Net op tijd in het visitorcenter! Na de regen en onweersbui weer naar mexican hat om te eten.

Vanmorgen weer droog en buiten ontbeten. Daarna naar Lake Powell. Daar hebben we de horseshoe bend bezocht. Nu liggen de kinderen in het zwembad en hebben we even rust...