Antelope canyon- grand canyon - Reisverslag uit Bullhead City, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu Antelope canyon- grand canyon - Reisverslag uit Bullhead City, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu

Antelope canyon- grand canyon

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Fam.

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Bullhead City

Vanuit Lake Powell hebben we een excursie naar Antelope canyon gedaan. Dit was de enige excursie die vooraf door het reisbureau was geboekt en dat was maar goed ook. De komende dagen waren al volgeboekt. Met een open jeep werden wij naar de canyon gereden en door Rosie (dezelfde gids als Paul en Leonie) rondgeleid. Prachtige zand en water uitgesleten formaties. Op moment dat we terug reden begon het te regenen en werd de canyon gesloten. We waren net op tijd. Er kunnen tussen juli en oktober enorme floodings ontstaan waarbij de canyon meters onder loopt.

Daarna door gereden naar de Grand canyon. Ook na 20 jaar nog steeds geweldig. Na inchecken de laatste bus genomen voor een zonsondergang aan de canyon.

Gisteren vroeg op voor de zonsopkomst. Een stukje van de bright angel hike gelopen en spullen gepakt om verder te reizen.

Eerste stop was het vliegveld voor een helikopter vlucht boven de canyon. Denny mocht naast de piloot en genoot enorm. Wij allemaal. Wat een ervaring.

Via route 66 zijn we uiteindelijk aan gekomen in Bullhead city waar het alweer ruim 40 graden was. Vandaag op naar LA.