Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Waltmann - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Fam.

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Mojave preserve was een groot maar vooral rustig park. Op de eerste weg die we reden zijn we geen auto tegen gekomen. Prachtige lavacones en daarna de Kelsdunes. Een enorme duin midden in het park. Bloedheet hebben we er toch even rond gelopen. Be aware of the snakes....
Volgens een reiziger die daar kampeerde was de whole in the wall berg dooreen NNederlandser ontdekt: the Dutch wall. Het was een tocht over onverharde wegen en wederom geen kip op de weg. Het informatie punt alleen op zaterdag open en alleen onze auto op de parkeerplaats. Toch de hike gemaakt. Via een ring trail weer naar de parkeerplaats. Daarna naar Las Vegas. Bling bling en 24 per dag actief. Gisteren ook de hele dag rondgehangen op de strip. Half 11 afgesproken met Paul en Leonie voor de ijffeltoren en zowaar haalden we dat allemaal. In hun Suite (super deluxe) verhalen uitgewisseld. Dit was ons kruispunt en wij gaan nu hun route rijden.